Hreflang oznaka je metoda koja vam omogućava da označite stranice svoje internet lokacije koje imaju isti sadržaj, ali su usmjerene prema različitim jezicima ili regijama. Obično se hreflang oznake koriste za sadržaj koji može imati izmjene unutar istog jezika, npr. britanski ili američki engleski. Osim toga, koriste se za sadržaj koji je napisan na više različitih jezika ili na kombinaciji određenih jezika.
Korištenjem hreflang oznake dajete pretraživačima informaciju da je sadržaj stranice isti, samo napisan na drugom jeziku
Zašto biste trebali koristiti hreflang oznake?
Sa SEO gledišta, hreflang oznake postižu dvije glavne stvari:
- Ako vaša internet lokacija ima stranicu koja je optimizovana za jezik/trenutnu lokaciju korisnika, željet ćete da se pristupi toj stranici. Imati ispravan jezik i informacije koje zavise od lokacije je ključno za korisničko iskustvo. To dovodi do toga da puno manje ljudi preskače vašu internet lokaciju i posljedično poboljšava vašu SEO poziciju.
- Dvostruki sadržaj može predstavljati veliki problem za vašu SEO poziciju. Srećom, hreflang oznake vam pomažu da napravite različite URL-ove koji mogu biti usmjereni prema istoj jezičnoj grupi, ali na različitim mjestima (npr. Velika Britanija i Australija). Glavna razlika može biti neprimejtna; na primjer, da li je vaša cijena u USD ili GBP. Ako ne koristite hreflang oznaku, moglo bi se desiti da se cijela stranica označi kao duplikat sadržaja.
Šta radi Hreflang oznaka?
Bing ne podržava hreflang oznake; međutim, podržavaju ih i Google i Yandex. To možemo smatrati kao korisnom praksom jer će uticati na većinu vaših korisnika.
Kada koristite hreflang oznaku i korisnik vas traži, Google će proći kroz ove korake:
- Odrediti da li želi rangirati zadani URL.
- Provjeriti da li sadrži hreflang oznake.
- Na osnovu prethodnih koraka, ponuditi svojim korisnicima najprikladnije rezultate za njih.
Najprikladniji URL za posjetiti se određuje na osnovu postavki jezika korisnika. U slučaju da u postavkama jezika imate više jezika, Google će ih rangirati na osnovu redoslijeda u kojem se pojavljuju.
Da li je potrebno koristiti hreflang oznake?
Ako ste na granici oko toga treba li vam hreflang oznaka ili ne, savjetujemo vam da to isprobate na svojoj početnoj stranici.
Trebali biste koristiti hreflang oznake ako ispunjavate jedno od sljedećih uslova:
- Imate potpuno isti sadržaj na više od jednog jezika.
- Imate sadržaj koji je usmjeren prema mnoštvu regija na istom jeziku.
Iako ne ispunjavate ove uslove, hreflang oznake mogu i dalje biti od koristi, ali trebali biste ih isprobati prije donošenja odluke.
Postoji li WordPress dodatak za Hreflang oznake?
Preporučujemo upotrebu Hreflang dodatka. U besplatnom dodatku se mogu koristiti sve glavne funkcionalnosti, dok za zahtjevnije korisnike postoji verzija dodatka koja se plaća, a ako trebate podršku, programeri će vam rado pomoći.
Također, ako trebate prevesti svoju internet stranicu na više jezika, možete kontaktirati naš tim koji će vam rado pripremiti ponudu. Ponosni smo partner WPML dodatka za prevođenje internet stranica i razvili smo vlastiti dodatak, tako da možete koristiti naše usluge prevođenja i sa dodatkom Polylang.
U slučaju da vam je potrebna pomoć oko prevoda internet stranice ili e-trgovine u WordPress-u ili html-u, rado ćemo vam pomoći. Kliknite OVDJE za više informacija.
Leave A Comment