Blog

BLOG

706, 2021

Šta su Hreflang oznake?

Hreflang oznaka je metoda koja vam omogućava da označite stranice svoje internet lokacije koje imaju isti sadržaj, ali su usmjerene prema različitim jezicima ili regijama. Obično se hreflang oznake koriste za sadržaj koji može imati izmjene unutar istog jezika, npr. britanski ili [...]

706, 2021

Šta su Hreflang oznake?

Hreflang oznaka je metoda koja vam omogućava da označite stranice svoje internet lokacije koje imaju isti sadržaj, ali su usmjerene prema različitim jezicima ili regijama. Obično se hreflang oznake koriste za sadržaj koji može imati izmjene unutar istog jezika, [...]

2505, 2021

Najvažniji jezici u 21. vijeku

Da li želite poboljšati zaposlenost, pojačati kreativnost ili planirate rast poslovanja na međunarodnom nivou i trebate svakodnevno razgovarati sa stranim poslovnim partnerima? Onda je učenje stranog jezika idealno rješenje za vas! Pored očiglednih prednosti, to može biti prava vrsta [...]

1705, 2021

5 najčešće prevođenih jezika

Jezici su vrlo bitan aspekt međunarodnog poslovanja. Kao rezultat toga, kako se preduzeća šire na globalna tržišta, potreban im je pouzdan poslovni partner: to često budu prevodioci i prevodilačke agencije.Prevodilačke agencije mogu brzo otkriti trend potražnje za prevodilačkim uslugama. Na [...]

1105, 2021

Koliko se jezika govori u Kini?

Kina je jedna od lingvistički najraznolikijih zemalja na svijetu. Najčešći jezik u Kini je standardni kineski. To je jezik, koji je ukorijenjen u centralnom djelu zemlje. Međutim, prema posljednjem istraživanju Ethnologue-a, ukupni broj jezika koji se govore u Kini [...]

912, 2020

Marketinški prijevodi

Digitalni marketing obuhvaća 75% ukupnog budžeta za marketing. U vidu širenja i savladavanja tržišta, bitno je svakodnevno ostvariti nove marketinške strategije i razviti nove ideje. Taj zadatak postaje sve veći izazov iz dana u dan jer se tržište neprekidno [...]

Go to Top