Vjerojatno već imate blog i profile na društvenim mrežama za svoju firmu. Stoga, koja je poruka ove objave ukoliko ne osjećate potrebu za promjenom svoje marketinške strategije?

Kako nam to pomaže?

Svi znaju da su blog i računi na društvenim mrežama ključne komponente uspostavljanja online prisustva brenda. I kanali društvenih medija i blogovi su efikasni alati za marketinške stručnjake pri procjeni i komunikaciji sa svojom ciljanom publikom.

Za početak, pridruživanje ovim dvama kanalima ne samo da će vam pomoći da povećate promet na vašoj stranici, već će vam pomoći i da poboljšate ukupnu interakciju sa svojim blogovima, što bi moglo biti još značajnije. Nadalje, takva integracija će vam omogućiti da poboljšate kvalitet svog sadržaja.

Neke od prednosti uključuju:

  • Direktan pristup donosiocima odluka
  • odličan alat za povećanje vaše eksponiranosti i izgradnju vaše online reputacije
  • poboljšana vidljivost i SEO (optimizacija pretraživača)
  • mogućnost širenja u nove poslovne oblasti
  • umrežavanje sa kolegama i klijentima širom svijeta, i
  • sposobnost iskorištavanja moći preporuke i usmene predaje, pored ostalih prednosti.

Nalozi na društvenim mrežama trebali bi se koristiti za više od pukog objavljivanja vašeg najnovijeg sadržaja; također bi se trebali koristiti za komunikaciju s vašom publikom. Nema te analitike ili tih podataka koji vam mogu reći više o vašoj publici od nje same. Kreirajte ankete na Facebooku, razgovore na Twitteru ili ankete na Instagram Storyu kako biste saznali u čemu vaša publika najviše uživa na vašoj trenutnoj strategiji i kako želi da se ona promijeni.

Ovaj pristup je također izvrstan za generiranje ideja za sadržaj jer od publike možete dobiti direktne povratne informacije u smislu vrsta objava u kojima najviše uživaju.

Širenje na novo tržište jedna je od najefikasnijih strategija za brzo povećanje baze potrošača. Širenje na globalnom nivou izlaže vas potpuno novoj demografiji, značajno povećavajući broj potencijalnih klijenata kojima možete nuditi svoje proizvode. S druge strane, širenje u inostranstvo dolazi s nizom dodatnih prepreka. Najočiglednija prepreka je jezička barijera, nakon koje slijedi kulturna barijera. Srećom, prevoditeljske usluge vam mogu pomoći u učinkovitom prevazilaženju ovih barijera, a mi u K&J Translations smo tu da vam pomognemo!