Kako potražnja za proizvodima ili uslugama raste na inostranim tržištima, ili kako se pojavljuju nove poslovne potrebe, rastuća preduzeća mogu se suočiti sa mogućnošću globalne ekspanzije. To je prirodan napredak koji, ako se radi ispravno i u pravo vrijeme, može pružiti značajne prednosti.

Da li ste razmišljali o tome da svoj posao podignete na globalni nivo? Želite li razumjeti prednosti i nedostatke širenja vašeg poslovanja na međunarodni nivo? Treba prvo razmotriti prednosti i mane međunarodne ekspanzije.

Ako je globalna ekspanzija vaš sljedeći korak, prvi korak je sprovođenje istraživanja. Planiranje globalne ekspanzije može napraviti razliku između uspjeha i neuspjeha. Prije nego što počnete osnivati subjekte i zapošljavati zaposlenike u stranim zemljama, prvo morate razumjeti novo tržište na koje se namjeravate proširiti.

Čak i uz prednosti ekspanzije, svaka kompanija suočit će se s određenim poteškoćama pri ulasku na strana tržišta. Neki od nedostataka globalizacije kompanije uključuju sljedeće:

• Pooštravanje imigracionih propisa

Zadatak osnivanja filijale i raspodjele osoblja može biti zastrašujući s obzirom na imigracijska pravila za dugoročne radnike. Očekujte detaljnu vladinu reviziju registracije kompanije, kao i radnih dozvola za bilo koje dodijeljeno rukovodstvo ili zaposlenike.

• Kulturne i jezičke barijere

Većina regionalnih tržišta, poput EU ili jugoistočne Azije, i dalje ima kulturne i jezičke barijere između zemalja, kao i različite poslovne norme koje mnogim ljudima nisu poznate.

• Troškovi i propisi osnivanja

Kompanije koje osnivaju vlastitu proizvodnu filijalu suočit će se sa značajnim i dugotrajnim izazovima koji se tiču registracije i osnivanja ako ne zatraže stručnu pomoć.

• Usluge će se možda još uvijek trebati dodijeliti vanjskim saradnicima

Budući da je osnivanje filijale isključivo za korisničku službu teško, mnoge firme se okreću ka vanjskim centrima za korisničku podršku, ali time gube dio individualizirane pažnje koju pružaju iskusni zaposlenici.

• Propisi za kapitalizaciju i vlasništvo

Neke zemlje nameću ograničenja za kapitalizaciju međunarodnim preduzećima, a UAE zahtijevaju najmanje 51% lokalnog vlasništva bilo koje kompanije (osim u zonama slobodne trgovine).

• Rizik na polju usklađenosti

Probijanje na nova tržišta može biti teško. Prilikom ulaska na novo tržište preduzeće se mora prilagoditi i poslovati u skladu sa lokalnim normama. Ova pravila se mogu značajno razlikovati od pravila u vašoj matičnoj zemlji. Kao rezultat toga, od ključne je važnosti da počnete poslovanje sa pravim stručnjacima koji vam mogu pomoći da ostanete usklađeni i provedete odgovarajuće poslovne procedure u pogledu lokalizacije i optimizacije SEO-a.

Najvažnija stvar za razmotriti…

Prije nego što podignete svoju kompaniju na viši nivo, ključno je da shvatite prednosti i nedostatke međunarodne ekspanzije. Podizanje kompanije na globalno tržište otvara mnoštvo mogućnosti, ali, kao što smo i vidjeli, ima i mnoštvo nedostataka. Jedna od opcija je širenje na međunarodnom nivou bez formiranja kompanije. Ovaj način eliminira sve neugodnosti, a istovremeno i dalje pruža sve pogodnosti.

Konačno, kada vagate prednosti i nedostatke pokretanja posla, ne bojte se potražiti savjet od poslovnih stručnjaka i razmotrite rješenja kao što je osiguranje trgovinskih kredita kako biste promovisali rast prodaje i zaštitili svoju kompaniju od gubitka ako se nešto neočekivano dogodi.

K&J Translations uklanja muku i trud pri širenju vašeg poslovanja na međunarodni nivo. Ako vam je potrebna pomoć pri prebacivanju vašeg poslovanja na strano tržište, kontaktirajte nas ovdje, a naš tim obučenih profesionalaca će osigurati nesmetanu tranziciju.