Podrazumijevano, PrestaShop je višejezičan. Možete brzo stvoriti višejezičnu trgovinu. Jezgro PrestaShopa već je prevedeno na preko 65 jezika. PrestaShop zajednica je putem CrowdIna doprinijela prevodima (platforma za zajedničko prevođenje).

Osnovni prevodi PrestaShop-a pokrivaju tipične tekstualne nizove koji se nalaze u prednjoj i zadnjoj radnoj površini, kao i greške u porukama, PDF datoteke i teme e-pošte. Međutim, ako želite da kreirate potpuno prevedenu i lokalizovanu PrestaShop trgovinu, morat ćete da koristite PrestaShop uređivač za prevod svih informacija.

1. Instalirajte jezički paket

Relativno je jednostavno instalirati jezički paket u PrestaShop koji uključuje ne samo prevode, već i valute, poreze i jedinice. Odaberite državu i uvezite jezički paket tako što ćete otići na LOKALIZACIJA> Lokalizacija. Na istoj stranici možete postaviti i zadani jezik, državu i valutu.

Nakon instaliranja jezičkog paketa, idite na LOKALIZACIJA> Prevodi da biste pregledali i uredili prevode.

2. Prevođenje sadržaja

Katalog proizvoda i statičke stranice su najznačajniji aspekti PrestaShopa koji se moraju prevesti. Ovi materijali moraju biti ponovno napisani u PrestaShop uredniku. Možete onemogućiti jezike u LOKALIZACIJI> jezici ako ne želite da se prevodi prikazuju dok ne završe.

3. Profil prevodioca u PrestaShopu

PrestaShop vam omogućava da kreirate korisnike koji imaju profil prevodioca i mogu da prevode s administratorske table. Prevodilac će imati pristup sadržaju koji treba prevesti, ali ne i povjerljivim podacima (kupci, dobavljači, prodaja, troškovi itd.).

Dodavanje novog prevodioca je prilično jednostavno: Da biste dodali novog zaposlenika, idite na ADMINISTRACIJA > ZAPOSLENI > NOVI ZAPOSLENI. Možete da izaberete jezik s administratorske table pri kreiranju PrestaShop profila (bilo logističar, prevodilac ili prodavac). Svaki korisnik može odabrati i drugi jezik.

Postavljanje privilegija pristupu novim profilima je teža faza. To možete učiniti ako odete na ADMINISTRACIJA> Dozvole.

To je to!

U poređenju s jednojezičnim preduzećima, višejezični trgovci imaju više posjetitelja i imaju veće stope konverzije. Veći promet podrazumijeva više marketinga, što je ključno za dugoročni uspjeh bilo kojeg internetskog poslovanja. S više jezika, više pojedinaca iz cijelog sveta može da traži stvari koje nudite, što rezultira povećanjem prihoda.