Ovih dana postaje vrlo popularna nova vrsta turizma: digitalni turizam. Na taj način se pruža digitalna podrška putniku kako tokom njegovog putovanja, tako i prije i poslije istog. Koristi se najčešće za pomoć u preporukama putnicima, kao i za pružanje dodatnih funkcija.
Potrebno je 6 minuta za čitanje članka.
Postoji puno ljudi koji su digitalni turisti a da toga nisu ni svjesni, stoga možemo reći da digitalni turizam nije nimalo novi koncept, naprotiv. TripAdvisor, Booking, pa čak i Google letovi, su internetske stranice za digitalni turizam.
Digitalni način za istraživanje i planiranje svojih aktivnosti, kao i poboljšanje svojeg iskustva, su samo neke od stvari koje digitalni turizam omogućuje narodu. Smatramo da u današnje vrijeme više i nije moguće biti uspješan vlasnik turističkog preduzeća, a da niste aktivni na internetu.
Putnička tehnologija
Drugi naziv za automatizaciju ugostiteljstva je putnička tehnologija. Odnosi se na upotrebu tehnologije u svrhu pružanja informacija i podrške ugostiteljskoj industriji.
Putnička tehnologija je u samom početku smatrana sinonimom za sisteme rezervacija najpopularnijih avio kompanija. Danas je to sasvim drugačija priča.
Također je potrebno dobiti informacije o svom klijentu i upotrijebiti ih na vaše internet prisustvo pod njegovim okriljem. Jasnije rečeno, to je jednostavno zbirka sistema koji omogućuju upravljanje i kontrolu putovanja.
Kako se možete prilagoditi?
Bilo koji posao vezan za turizam mora biti spreman prilagoditi se novom digitalnom dobu, pa pogledajmo kako da i vi to učinite:
- Lokalizujte – Važno je da je vaša internetska stranica dostupna na što više jezika. Morate biti spremni i za ljude koji, na primjer, ne govore engleski jezik. Kad korisnici otvore stranicu i uoče da ona nije dostupna na jeziku na kojem govore, može se lako desiti da samo pređu na sljedeću. Pazite da, osim jezika, lokalizujete i valutu.
- Budite privlačni – želite da Vaša internetska stranica probudi osjećaja kod nekoga tko je gleda, jer putovanja obično potiču od emocija. Želite da Vaša internetska stranica bude opuštajuća, ali i uzbudljiva i privlačna. Ako uspijete slijediti taj teži pravac, dostići ćete neusporediv uspjeh.
- Pazite na korisničko sučelje – sve što korisnici kliknu je vaše korisničko sučelje. Dva najvažnija komponenta korisničkog sučelja su glatki prijelaz i intuitivni položaji za stvari. Vaša internetska stranica mora omogućiti putniku sve što mu je potrebno. To ide od mjesta gdje spavati, do popularnosti, neobičnih atrakcija koje mogu posjetiti i restorana. Jednostavno rečeno, želite da na Vašoj internetskoj stranici bude prikazano što je više moguće jasnih podataka.
- Radite zajedno – nije moguće imati sve na svojoj internetskoj stranici; sarađujte sa drugim preduzećima kako biste osigurali najkvalitetnije moguće korisničko iskustvo.
- Imajte solidan sistem e-trgovine – iako je digitalni marketing investicija, ako je vaš sistem e-trgovine predug i težak za upotrebu, vjerovatno vam se neće isplatiti. Želite dati putnicima mjesto gdje mogu rezervisati gotovo sve, a sistem treba prihvaćati što više načina plaćanja.
- Morate razumijeti svoju publiku – digitalni putnici dolaze iz različitih starosnih doba i podrijetla. Kreću se u rasponu od baby boomer-a, do ere generacije Z koja jedva navršava 18 godina. Morat ćete se prilagoditi njihovom načinu korištenja tehnologije, koji varira od generacije do generacije.
Ako budete pratili sve ove korake, vaše internetsko poslovanje će uspješno početi. Ovih dana optimizacija za e-turizam je ključna za uspjeh, jer nije uobičajeno da će neko zapravo otići na stvarnu lokaciju kako bi bio od pomoći u putovanju.
Leave A Comment